text.skipToContent
text.skipToNavigation
Via MyCenters heeft u als klant van Breemes toegang tot uitgebreide mogelijkheden die uw dagelijkse werkzaamheden vereenvoudigen en vergemakkelijken. De unieke functionaliteit van MyCenters hebben wij speciaal ontwikkeld voor Machinebouwers en Industriële eindgebruikers!
Zo kunt u onder ‘Open orders' gemakkelijk 24/7 uw open bestellingen inzien, zowel online als gewone bestellingen. Onder 'Open Orders' vindt u al uw bestellingen, dus ook de historische. In uw overzicht van Open Orders ziet u niet alleen de door u gevraagde leverdatum, maar ook de real-time verwachte leverdatum op basis van bevestigde beschikbaarheid in onze supply chain. Het stoplicht geeft de leveringsprestatie en de verwachte leverprestatie aan. Zo kunt u betrouwbaar op deze informatie schakelen.
Op iedere standard orderbevestiging, offerte of factuur die u van ons ontvangt of die u zelf download, heeft u de mogelijk om via de link zoals hieronder aangegeven, alle gerelateerde informatie direct online te raadplegen.
Bent u al klant bij ons? Registreer direct en profiteer van de vele voordelen die dit platform u biedt. Registreren is eenvoudig:
Bent u nog geen klant bij ons? Dan zijn we er zeker van dat het aanstaande contact het begin zal zijn van een waardevolle partnership! Klik hier en een van onze medewerkers neemt binnen 24hr contact met u op.
FAQ: Hoe kan ik mijn open bestellingen inzien en wijzigen?
Via MyCenters heeft u als klant van Breemes toegang tot uitgebreide mogelijkheden die uw dagelijkse werkzaamheden vereenvoudigen en vergemakkelijken. De unieke functionaliteit van MyCenters hebben wij speciaal ontwikkeld voor Machinebouwers en Industriële eindgebruikers!
Zo kunt u onder ‘Open orders' gemakkelijk 24/7 uw open bestellingen inzien, zowel online als gewone bestellingen. Onder 'Open Orders' vindt u al uw bestellingen, dus ook de historische. In uw overzicht van Open Orders ziet u niet alleen de door u gevraagde leverdatum, maar ook de real-time verwachte leverdatum op basis van bevestigde beschikbaarheid in onze supply chain. Het stoplicht geeft de leveringsprestatie en de verwachte leverprestatie aan. Zo kunt u betrouwbaar op deze informatie schakelen.
Gerelateerde informatie direct toegankelijk
Alle orderoverzichten bieden direct en duidelijk inzicht in en links naar gerelateerde documenten, zoals afleverbonnen en facturen. En al deze informatie kunt u ook eenvoudig downloaden en uitprinten. Bij open orders kunt u zelfs orderregels wijzigen, bijvoorbeeld de gevraagde leverdatum of het aantal stuks.Orders afzeggen
En als u dit wenst kunt u zelfs uw bestelling afzeggen: dit kunt u zelf doen of u vraagt dit eenvoudig online aan. Wij regelen dan de rest.Blijf op de hoogte en abonneer u op een order!
Ook kunt u zich abonneren op een of meerdere order updates, zodat u direct op de hoogte wordt gehouden van uw bestelling(en). Informatie over deze orders is zichtbaar in uw persoonlijke MyCenters berichten inbox.Details van een bericht
Als u een bericht in uw inbox selecteert, kunt u de details van dit bericht raadplegen zoals hieronder te zien is. En in uw persoonlijke instellingen kunt ook aangeven of u email berichten wilt ontvangen met betrekking tot de orders waar u een abonnement op heeft.
Alle standaard documenten voorzien van links naar MyCenters
Op iedere standard orderbevestiging, offerte of factuur die u van ons ontvangt of die u zelf download, heeft u de mogelijk om via de link zoals hieronder aangegeven, alle gerelateerde informatie direct online te raadplegen.
Profiteer van onze voordelen
Bent u al klant bij ons? Registreer direct en profiteer van de vele voordelen die dit platform u biedt. Registreren is eenvoudig:
- Ga naar de registratiepagina en vul uw gegevens in, zoals u bij ons bekend bent
- U ontvangt een activeringsmail en klikt op de link daarin (check eventueel uw ongewenste e-mail)
- U geeft een wachtwoord in en bevestigt dat
Bent u nog geen klant bij ons? Dan zijn we er zeker van dat het aanstaande contact het begin zal zijn van een waardevolle partnership! Klik hier en een van onze medewerkers neemt binnen 24hr contact met u op.
Wellicht bent u ook hier in geïnteresseerd:
Corona Updates
Lees hier verder
itsme gaat voor uw succes. Onder alle omstandigeheden, dus zeker nu! Daarom houden we nauw contact met u, met onze leveranciers en met elkaar om samen praktisch en effectief te handelen. Wij schakelen op uw informatie en stemmen de beschikbaarheid van artikelen en onze dienstverlening daarop af.
EDI verbinding
lees hier verder
Internationale concurrentie zet elke machinefabrikant op scherp. Zo ook op de inkoopafdeling, waar efficiency meer dan ooit het verschil maakt. Neem bijvoorbeeld de invoer van een orderregel: een taak van een minuut, maar met tienduizenden keren op jaarbasis al snel een fikse kostenpost. Ook bij u? Vraag ons naar een EDI-koppeling. U zet minuten om in seconden en profiteert zo keer op keer.
OCI punchout
lees hier verder
Het online zoeken, vinden en selecteren van producten kan een tijdrovend proces zijn. Hoe zit het met de voorraadgegevens van een product? Zijn de prijsafspraken up-to-date? En wat is de levertijd? Zonder realtime inzicht kost productonderhoud u onnodig veel tijd. En dat terwijl u zich veel liever op uw core business richt.
Vendor Managed Inventory
lees hier verder
Met onze oplossingen voor Vendor Managed Inventory (VMI) grijpt u nooit meer mis. Terwijl u zich richt op uw core business, beheert itsme de voorraad in uw magazijn. We vullen de voorraad tijdig aan en verkleinen zo het risico op bandstilstand en productievertragingen.