Onze Aanpak Voor Uw Inkoopbeleid
itsme International Accounts is de partner voor uw centrale inkooporganisatie. Profiteer van een volledig merkportfolio onder één dak. Maak uw inkoopbeleid uniform, consistent en verrijk uw systemen met onze productdata. We koppelen elk van uw vestigingen aan een eigen itsme-contactpersoon en spitsen ons aanbod toe op uw situatie. Interesse? Neem contact op en ervaar de voordelen:
Maak kennis met ons
Onze afdeling lead qualification neemt binnen 24 uur telefonisch contact met u op en vraagt naar uw behoeften. Na het gesprek volgt binnen een week een intake met itsme International Accounts.
Schets uw situatie tijdens een intake
Op basis van een Skype-gesprek van een half uur stellen we een situatieschets op. We behandelen uw uitdagingen en vragen naar uw doelen en planning. Ook gaan we in op de door u gewenste diensten, zoals onze services voor spare parts en technical support.
Ontvang een analyse
Ons gesprek via Skype biedt voldoende input voor een beoordeling van uw situatie. Hiervoor zetten we onze best practices in, net als onze kennis van mogelijke valkuilen.
Bekijk onze aanbieding
Uit ons aanbod aan producten, diensten en oplossingen maken we een bundeling voor uw situatie. We stellen een planning op en geven aan welke inbreng vanuit uw organisatie nodig is, zoals de benodigde capaciteit qua medewerkers en middelen. Gaat u akkoord? Dan stellen we een contract op.
Benut onze implementatie
We gaan met de voor u gemaakte bundeling aan de slag in de geselecteerde landen. En voeren zo uit wat we eerder hebben besproken.
Profiteer van onze reviews
Minimaal één keer per jaar gaan we met u om tafel voor een reviewmeeting. U ontvangt rapportages over aankoopgedrag, merkenportfolio, goederenstromen en leverbetrouwbaarheid. Zo geven we inhoud aan uw klantspecifieke KPI’s. Concreet en compleet. Benieuwd naar zo’n rapportage? Bekijk een voorbeeld.